יום רביעי, 5 בנובמבר 2014

מתווכים בחיפה

תדמית של מתווכים

בפסקה זו נרחיב בנושא התדמית של מתווכים, ובפסקה הבאה נסביר על מתווכים בחיפה.
למתווכים נוצר שם ומוניטין לא הכי טובים, יש מצב שחלק באשמתם למרות שכמובן ישנם מתווכים רבים שהם אמינים עם מוסר אשר מרוויחים את משכורתם בכבוד ובעבודה קשה.
תחום הנדל"ן בכלל ותחום התיווך בפרט אלו תחומים בהם מתגלגל כסף רב ויכול להיות שישנם מעט אנשים שמנסים לנצל זאת.
תחום הנדל"ן הוא תחום יקר ושייך "לעשירים יותר" שמרשים לעצמם לקנות ולרכוש דירה לשם השקעה.
ובתחום התיווך ניתן לעשות 4-5 משכורות ממוצעות בעסקה אחת, לכן ישנם מתווכים שמוכנים לעשות די הרבה, ואם זה אומר גם ליפות את המציאות, להשתמש במניפולציות, להלהיב אתכם וכדומה בכדי לסיים עסקה אז סביר שהם יעשו זאת(כמובן של כולם).
אך חשוב לזכור כמובן שגם למתווכים יש אתיקה, חוקים ונהלים שהם חתומים אליהם ושאסור להם בכל אופן לחרוג מהן, כמו למשל שמתווך חייב לגלות ולדווח לכם כל מה שהוא יודע על הדירה, ואסור לו להסתיר דבר כמו נזילה למשל(כמובן רק כאשר נודע לו על כך).
כלומר שמתווך צריך להיות ישר ולכן גם שהוא מוציא את תעודתו נבדק עברו הפלילי וכדומה. סוכני תיווך טובים יספרו לכם את כל האמת, ויעזרו לכם לקנות דירה בדיוק כמו שחיפשתם.
אך ישנם מעט אנשים בודדים שמנסים להרוויח כסף רב, מנסים לשקר ולרמות ולעשות כסף בתחום המניב הזה(לא תמיד מתווכים, לפעמים יכול להיות מתחזים, אשר מבצעים עבירות פליליות).
לכן חשוב לבקש לראות את הרישיון תיווך ואת מספרו, ולשמור היטב את העותק של הסכם אשר עליו אתם חותמים. השתדלו ללכת לסוכן שאתם מכירים או חברה גדולה ומכובדת כדי להימנע ממקרים אלו.

מתווכים בחיפה

חיפה היא עיר מורכבת, היא אחת מארבעת הערים הגדולות בארץ, בשטח ובתושבים, יש בה מוקדים שונים של אזורים במחירים שונים, בעיר כמו זו(שכמו שידוע לכולנו נמצאת על הר) רצוי לא לוותר על שירות תיווך למי שלא מכיר מקרוב את העיר, ומומלץ מאוד להשתמש בשירותם של מתווכים בחיפה הקיימים.

שימו לב היכן נמצאת האוניברסיטה, חוף הים, הרכבת ושאר מוקדים מרכזים, והאם הם קרובים לנכס שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה