יום רביעי, 10 בספטמבר 2014

נדל"ן בחיפה

נדל"ן

נדל"ן זה ראשי תיבות של נִכְסֵי דְלָ‏א נָ‏יְדֵי והכוונה היא לכל מקרקעין שמחובר חיבור ישיר לקרקע.
היום מחירי הנדל"ן בארץ לא מפסיקים לעלות לרגע, נדל"ן משמש אנשים רבים לקניית נכס להשקעה, המטרה שלנו בקניית נכס שכזה היא להצליח ולקנות נכס במחיר הנמוך ביותר, ובאזור אטרקטיבי אשר אנו מאמינים שהולך להתפתח והמחירים בו יעלו, במהלך תקופה, למשל של בערך 5 שנים אשר בתקופה זו אנו יכולים להשכיר את הדירה, או לגור בה בעצמנו, נוכל למכור את הנכס במחיר גבוה יותר מהמחיר שרכשנו אותו ולשמור לעצמנו את הרווח(בקיזוז כל המסים כמובן), זה נקרא נדל"ן מניב.

נדל"ן בחיפה

נדלן בחיפה זהו עולם ומלואו, זהו אזור גדול ודי מסורבל.
חיפה היא אחת משלוש הערים הגדולות בארץ, יש לה נמל מפותח, אזורי תעשייה ומפעלים, אוניברסיטאות, גן הבהאים, רכבת תחתית יחידה במינה בארץ ועוד, כל אלו הופכים את העיר חיפה לעיר אטרקטיבית לציבור וביחס ישיר אטרקטיבית גם למשקיעים.
העיר חיפה בנויה כולה באזור הררי, ועל הר הכרמל ולכן לפני שנרכוש נכס באזור זה כדאי שנבדוק טוב מה ההבדל בין היתרונות והחסרונות בכל אזור, בין החלקים הגבוהים יותר לבין האזורים הנמוכים יותר,  המרחק מהים, דרכי הגישה לאזור ועוד.
לכן למי שמחפש נדל"ן בחיפה אז הייתי ממליץ לפנות למישהו שגר ומכיר את האזור היטב, איש שיודע באילו אזורים יש תכניות בניה והולכים לפתח אותם.
אם אינכם מכירים שום אדם כזה אז הייתי ממליץ לכם לפנות למתווך מוסמך שיעזור לכם לקנות את הנכס שאתם מחפשים.
לכן למי שמחפש נדל"ן בחיפה אז הייתי ממליץ לפנות למישהו שגר ומכיר את האזור היטב, איש שיודע באילו אזורים יש תכניות בניה והולכים לפתח אותם.אם אינכם מכירים שום אדם כזה אז הייתי ממליץ לכם לפנות למתווך מוסמך שיעזור לכם לקנות את הנכס שאתם מחפשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה